27 June 2016

June Favourites + VIDEO


Време е за любимите ми през месец юни! Наскоро не ми се беше случвало толкова много продукти да ме впечатлят така, може би защото и не бях пазарувала толкова много отдавна. Както винаги, освен козметика, има и няколко "случайни" неща.


Започваме с грижата за кожата. И двата продукта, които използвам супер много напоследък са на NUXE. Слънцезащитният крем ми е любим от известно време, но сега наблягам на него, защото е много важно да предпазвате кожата си. Буквално не излизам от вкъщи без да се намажа. Сухото олио пък е страшно красив продукт, който е особено подходящ за лятото, заради блестящите частици - бих го описала като хайлайтър за цялото тяло.


Много много исках да пробвам изсушаващия лосион на Mario Badescu, заради хвалбите на Кайли Дженър. Наистина е иновативен и полезен продукт, който се бори изключително ефективно срещу пъпките.


Като отидох в София, се убих да пазарувам. Всичките ми покупки можете да видите тук! Бързо се влюбих в коректора Pro Longwear на MAC. Страшно покривен, икономичен и дълготраен. Моят цвят е NW20.


Нямаше как да не включа и двете червила, които също си взех от MAC - Brave (сатенен финиш) и Mehr (матов). Прекрасни и почти еднакви цветове, които мога да нося всеки ден с какъвто и да е грим. Моливът 06 Satin Mauve на Essence е перфектната основа.


Може би една от най-известните, ако не и най-известната спирала в света в момента. В началото бях леко разочарована, но бързо се сприятелихме с Better Than Sex от Too Faced и в момента я използвам постоянно. Много обем придава.


Винаги сред любимците ми присъства по някой лак на Essie, този път това е Eternal Optimist. Много красив, нежен и приятен за очите. Споменавала съм хиляди пъти, че лаковете на Essie издържат над седмица на ноктите ми.


Един от любимите ми модели слънчеви очила си поръчах наскоро от намалението в H&M. Удобни са и стоят добре на всеки. Калъфчето също е от там и ми харесва, защото освен че е гръб, покрива и предната част на телефона. 
Най-накрая се реших отново да снимам клип! Можете и да видите мнението ми за тези продукти тук: 


xo,
Kalina


No comments:

Post a Comment