1 January 2015

Goodbye, 2014!

And hello, 2015!










These photos summarize my year and show some of my highlights. I started the year off with dark brown hair, naive and in a relationship. I can proudly say that my life has changed so much in just a few months and I have accepted that change well. In May I graduated from highschool and had my final exams. In June I started this blog, which has been one of the best decisions I have made this year. I had a bad summer and in September my long relationship ended (for good I hope), but I started college. I jumped in a new relationship too fast and a month later I ended it, but it was all a learning experience for me. All of my closest friends went to study abroad, but I got a new friend - my Jack Russell puppy Aria. She's the best little ball of energy and fun I've ever met. In December I got my driver's license, which was a great finish of the year.
2014 for me has had some terrible lows, but looking back on it, the highs seem to shine through and they're all I can focus on. Cheers to an even better and wiser 2015!

Тези снимки обобщават годината ми и показват някои от най-хубавите ми моменти. Започнах годината с тъмно кестенява коса, наивна и във връзка. С гордост мога да кажа, че животът ми се промени толкова много за няколко месеца и приех тази промяна добре. През май завърших гимназия и имах матури. През юни започнах този блог, което беше едно от най-добрите ми решения за годината. Имах лошо лято и през септември дългата ми връзка приключи (окончателно надявам се), но започнах университет. Скочих в нова връзка твърде бързо и месец по-късно я приключих, но всичко беше урок за мен. Най-близките ми приятели отидоха да учат в чужбина, но си намерих нов приятел - Джак Ръсел териерчето ми Ария. Тя е най-добрата малка топка енергия и забава, която съм виждала. През декември изкарах шофьорска книжка, което беше страхотен завършек на годината. 2014 за мен имаше ужасни моменти, но обръщайки се назад, хубавите ги заличават и се фокусирам само върху тях. Наздраве за една още по-добра и мъдра 2015!



9 comments:

  1. О, и аз подготвям подобен пост! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Не знам дали е интересно за друг да го чете, но е полезно да се замислиш за себе си и да направиш равносметка :D

      Delete
  2. The photographs are gorgeous even though you say your year wasn't that good. I hope 2015 will be a better year for you! Love, Sjoukje
    www.lemontierres.com

    ReplyDelete
  3. Страхотни снимки!! :))

    ReplyDelete
  4. Спасибо <3
    Я тоже подписалась! :)

    ReplyDelete
  5. Прекрасна си! Бъди щастлива и нека 2015 та ти донесе още по-хубави мигове, красиви емоции и луди приключения! :))))) <3

    ReplyDelete