14 June 2016

Rimmel Apocalips Review + Giveaway


Днес ще говоря за течните червила Apocalips на Rimmel London. Бяха ми изпратени от Parfimo, където можете да намерите парфюми и козметика, които иначе не са достъпни на българския пазар.
Трите цвята, за които ще говоря са Celestial, Nova и Solstice.


Опаковката е изчистена и е общо взето изглежда като на гланц за устни, но текстурата е много различна. Апликаторът позволява лесно нанасяне, а самите червила са с отлична пигментация и се усещат много удобно на устните. Нито са изсушаващи, нито лепнат, а като завършек са с лек блясък. Не са много издържливи, общо взето стандартно за червила - като хапнете и почти ги няма, но пък позволяват наслояване. Най-много ми допада това, че се нанасят гладко и несъвършенствата по устните не се виждат.


Celestial бих описала като неутрално розово. Не бие много на очи, но не е напълно неутрален цвят. Много е красив и според мен би стоял добре на всяка кожа.


Nova е розово. Просто розово. Нито твърде ярко, нито бебешко, перфектното розово.


А за Solstice бих казала, че е с малко по-различен финиш - металик, което е нещо доста модерно в момента. Цветът е неутрален и много добре се съчетава с различни цветове грим.


Ето ги червилата, нанесени на ръката ми. Вижда се ясно разликата в цветовете, финиша и текстурата. Определено Solstice ми е любимец, въпреки че не е нещо, към което често посягам. Бих казала, че в колекцията има по нещо за всеки и не се сещам на кого не биха му допаднали. 


Можете да ги намерите в Parfimo ето тук, а аз самата реших да направя малък giveaway на страницата ми във Facebook, в който можете да вземете участие тук!

xo,
Kalina

No comments:

Post a Comment