3 June 2016

Sofia Haul


I recently visited Sofia, which was my first trip in such a long time. I'm thinking about writing a post on travelling with anxiety and how I coped, but for now I'm going to share the beauty bits I got (which are a lot).
~
Наскоро посетих София, което беше първото ми пътуване от толкова много време насам. Обмислям да пиша за пътуване с тревожно разтройство (това ли е превода wtf) и как се справих, но засега ще споделя всички козметични придобивки (които са доста).


I first stopped by MAC, which I was most excited about. I had the most amazing experience there, because while I was looking around the consultant came up to me and said "I know you, you have a blog!". So, that was crazy. She was very helpful and I finally decided to get two lipsticks and the Pro Longwear concealer.
~
Първо се отбих през MAC, за което бях супер развълнувана. Имах най-странното преживяване там, защото докато разглеждах, консултантката дойде и ми каза "Познавам те, имаш блог!". Така че, това беше неочаквано. Много ми помогна и накрая реших да взема две червила и коректора Pro Longwear.

 The lipsticks I picked are Brave (satin finish) and Mehr (matte). I know they look almost identical, but this is my favourite lip colour anyway and the finish is different, so I have an excuse. I was thinking of getting a red, but I swatched Ruby Woo, which I most liked and after seeing how crazy dry it was, I changed my mind.
~
Червилата, които избрах са Brave (сатенен завършек) и Mehr (матов). Знам, че изглеждат почти идентични, но това е любимият ми цвят червило така или иначе, а и финишът е различен, така че имам извинение. Мислех си да взема червено, но след като тествах Ruby Woo, което най-много ми хареса, и видях колко сухо е, се отказах.


Then I went to Sephora, which again, was a dream come true. I knew I wanted the Mud Mask beforehand. Then I looked around and the Too Faced counter grabbed my attention. Initially I wanted the Sweet Peach palette, but since that was sold out, I opted for the classic Better Than Sex mascara.
~
След това отидох в Sephora, което отново, беше сбъдната мечта. Знаех, че искам маската с кал предварително. След това разгледах и щандът на Too Faced ми грабна вниманието. Първо исках палитрата Sweet Peach, но понеже беше разпродадена, се спрях на класическата спирала Better Than Sex.


My last stop was Debenhams (btw, a very exciting collaboration is coming up) and I didn't leave empty handed. I was thinking of getting a Beauty Blender, but the Real Techniques sponge was almost a third of the price, so I was sold. I also got the LA Girl Pro Concealer and an Essence eyebrow brush.
~
Последната ми спирка беше Debenhams (между другото, предстои супер вълнуваща колаборация) и не си тръгнах с празни ръце. Мислех си да купя Beauty Blender, но гъбичката на Real Techniques беше на почти 1/3 от цената, което ме спечели. Също си взех коректора на LA Girl Pro Concealer и четка за вежди на Essence.


So, that was my crazy Sofia haul! I will probably do separate reviews on some of the products, so let me know which ones you'd like to read about. Have you tried any of them?
~
И така, това беше голямото ми пазаруване в София! Най-вероятно ще направя отделни ревюта на някои от продуктите, така че ми кажете за кои бихте искали да прочетете. А вие пробвали ли сте някои от тях?

xo,
Kalina

No comments:

Post a Comment