20 July 2014

Enzo.bg, Victoria’s Secret и Rimmel London Ревю



To any international readers, I’m sorry but this post is going to be in Bulgarian only. It’s a review of a Bulgarian cosmetics website. I will be posting more in English, but it didn’t make sense for this to be translated, because it’s going to be quite long.

Преди известно време намерих този български сайт, който предлага козметика на достъпни, даже ниски цени, в сравнение с тези в магазините. Не е нужно да споменавам какво последва.
Първият път, когато направих поръчка от там, беше около началото на 2013г. Бях си харесала един от парфюмите на Бритни Спиърс и цената там беше много по-приемлива. Доставката беше сравнително бърза, парфюмът беше непокътнат и качествен. Друг е въпросът, че този парфюм от повече от година вече не е при мен, понеже го продадох чрез  olx.bg . Просто ми беше омръзнал ароматът му и нямаше смисъл да го държа повече. Парфюмът беше ето този, бих го препоръчала на всеки, който обича сладникави аромати.



Вторият път, когато си поръчах нещо беше през юли месец, 2013 година. Отново отдадох на изкушението да си поръчам аромат, тъй като парфюмите, тоалетните води, спрейовете и т.н. са ми слабост. Този път избрах нещо, което бях използвала преди – тоалетната вода Perceive Dew на Avon. Поръчах я от там отново защото цената беше много по-ниска. Спокойно мога да кажа, че Perceive Dew се нарежда сред най-любимите ми аромати, заедно с Acqua на Roberto Cavalli и Angel на Victoria’s Secret. Ако трябваше да използвам една дума, за да го опиша, тя би била „свеж”. Напомня ми на морето и ме пренася на някой екзотичен остров, заради цитрусовите нотки. Обикновено всякакви цитрусови миризми ме отблъскват моментално, но тази в съчетание с морските и цветни нотки ме привлича и сигурно бих могла да си седя цял ден, миришейки го.  Опаковката е красива – прилича на кристал, както и удобна. Определено е нещо, което бих си купила пак и пак, и пак.



Отново направих поръчка през февруари 2014 година. Приятно се изненадах, когато открих, че са заредили голямо количество от спрейовете на Victoria’s Secret. Напълно обожавам марката и всеки път, като имам възможност, си вземам по нещо дребно от тях. Известни са с разнообразните си аромати (да не говорим за прекрасното бельо), които са перфектния аксесоар към всеки тоалет. Бих казала, че има по нещо за всеки вкус. За съжаление ги няма официално на българския пазар, но стига да има желание, лесно може да се намери начин да се сдобиеш с нещо тяхно. Спреят, който си поръчах беше Secret Charm от Fantasies колекцията им. Първото нещо, което ми прави впечатление в него е колко лек и ненатрапчив е, за разлика от другите два, които имам – Love Spell и Pure Seduction, които миришат като нещо, което искаш да изядеш. Secret Charm също мирише доста морско според мен и бързо се превърна в нещо, което използвам всеки ден. Хубавото е, че въпреки че не са кой знае колко дълготрайни, тези спрейове се продават в шишенца от 250ml, което стига за доста дълъг период от време, дори да се пръскаш по няколко пъти на ден с него.



Другото нещо, което си взех с тази поръчка беше коректорът Hide The Blemish на Rimmel London, който е един от любимите ми коректори и съм преполовила вече втора опаковка от него. Предлага се под формата на стик и има доста гъста консистенция. Намирам го идеален за прикриване на малки пъпки и петънца, но не го използвам под очите. Също е продукт, който (очевидно) бих си купила пак.



Последната засега поръчка, която направих беше в началото на този месец и вече веднъж писах за нея (ето тук). Тогава не бях в състояние да направя ревю на продуктите, тъй като все още не ги бях използвала, но вече мога да споделя моите впечатления.

Едно от нещата, към които съм пристрастена, е червилото. Не някое специфично, а червила като цяло. Просто обожавам да изпробвам нови цветове и нюанси. Марката, на която може би най-много се доверявам що се отнася до червила, е Rimmel London. Не е имало случай досега, когато да са ме разочаровали. Понеже съм фен на матовия финиш, се насочих към такъв продукт. Харесах си номер 16 от пролетната колекция на Kate Moss, което е доста ярко, но ненаситено коралово. Много обичам ярки червила и се радвам, че подхождат на кожата ми имам възможността и желанието да експериментирам с тях. Това червило е нещо, което бих носила през ежедневието си. Сравнително дълготрайно е и не изсушава устните прекалено много.



Нуждаех се от пудра, тъй като тази, която имах беше почти свършила, а и не си съответстваше с кожата ми (използвах я като сух шампоан, don’t judge). Реших да изпробвам Stay Matte на Rimmel London, защото бях слушала толкова много хвалби от Таня Бър за нея. Сега разбирам защо. Определено е най-добрата пудра, която съм ползвала досега. Цветът, който имам е 003 Peach Glow.



Последното нещо, което поръчах, беше водоустойчивата пудра на Rimmel Natural Bronzer в цвят 026 Sun Kissed. Притеснявах се, че цветът ще се окаже твърде тъмен за бледата ми кожа, но явно е било напразно. При нанасянето й с правилната четка и доброто блендиране се получава перфектният бронзиращ ефект, който търсех. Пудрата не е напълно матова, има леки блестящи частици, което винаги харесвам в бронзанти. Според мен е идеална за лятото, особено ако имате лек естествен загар, за разлика от мен.



Освен това, добавих към поръчката си няколко мострички от парфюми на Victoria’s Secret, от които Bombshell се оказа любимата ми. Мирише леко плодово и доста свежо. Бих си купила парфюма в бъдеще.

Като цяло, ако не си е проличало досега, мога с лекота да кажа, че съм доволна от enzo.bg. Качеството на продуктите е добро, отношението към клиентите  - коректно, доставката – бърза. Определено бих пазарувала от там и занапред. С удоволствие бих се възползвала от някоя промоция, а такива те правят често, като например безплатна доставка, 2 на цената на 1 и като цяло намаления.


Ако сте стигнали до тук, значи е време да Ви пренасоча към сайта, за да видите за какво става въпрос и може би дори да си поръчате нещо. Бих се радвала да чуя други мнения, както за enzo, така и за Rimmel и Victoria’s Secret.

No comments:

Post a Comment