24 May 2015

My Furry Friend | TAG


Today I decided to do this tag, even though no one actually tagged me. I just like giving Ari a lot of attention and this is a good way for you to get to know her too. 

1. What is your pet’s name?

Aria

2. What kind of pet is it and what breed?

She's a dog, although to me she's still a puppy and she's a Jack Russell Terrier, but not pure blood.

3. How long have you had your pet?

Since September 2014. I got her when she was 40-50 days old.

4. How did you get your pet?

I found her online and her owner was moving to Greece, so he was in a hurry to find a home for her and her brothers.



5. How old is your pet?

She's 9 months.

6. What are some quirky things about your pet’s personality?

In general, she's so funny. She's wild, which is natural for her breed. She loves jumping, chasing her tail, protecting her toys, running around everywhere. But sometimes she's very calm and just jumps into my bed and cuddles me. One thing which I find very funny is that she loves licking my feet. She also adores getting her tummy rubbed.

7. What does your relationship with your pet mean to you?

I'm obsessed with her. She's like my child and when I'm home I'm always around her. She calms me down and I get so worried when she has a problem, for example she cut her leg on Friday and I was all nerves.

8. What are some of your favorite past times with your pet?

I remember how tiny she was when I got her and the first two days all she did was cry. But she got used to her new home really quickly. One of my favourite things is when I come home and she's so excited to see me and starts jumping, running around me, licking me and biting me.

9. What are the nicknames that you call your pet?

Ari, Poopy


Днес реших да направя този таг, въпреки че никой всъщност не ме е тагвал. Обичам да отдавам внимание на Ари, а и това е добър начин вие да я опознаете по-добре.

1. Как се казва домашният ви любимец?
Ария
2. Какво животно е и каква порода?
Куче, въпреки че според мен си е още бебе. Породата й е Джак Ръсел териер. Не е чистокръвна.
3. От колко години го имате?
Взех я през септември 2014. Тогава беше на 40-50 дни.
4. Как се сдобихте с него?
Продавалник. Собственикът й се местеше в Гърция и бързаше да намери нов дом за нея и братята й.


5. На колко години е?
Все още няма годинка. 9 месеца.
6. Какви чудатости притежава вашия любимец по характер?
Като цяло е страшно забавна. Дива е, което е естествено за породата й. Обича да скача, да гони опашката си, да пази играчките си и да бяга навсякъде. Но понякога е много спокойна и просто скача в леглото ми и ме гушка. Нещо, което намирам за много смешно, е че обича да ми ближе краката. Също обожава някой да й чеше коремчето. 
7. Какво означава за вас връзката ви с домашния ви любимец?
Обсебена съм от нея. Като дете ми е и когато съм вкъщи, винаги съм около нея. Тя ме успокоява, но много се притеснявам, когато има проблем. Например петък си поряза крака и бях кълбо от нерви.
8. Какви любими спомени имате с домашния си любимец?
Помня колко мъничка беше като я взех и как първите 2 дни само плачеше. Но много бързо свикна с новия си дом. Едно от любимите ми неща е, когато се прибера и тя е толкова развълнувана да ме види, започва да скача и да бяга около мен, да ме хапе и да ближе.
9. С какви умалителни имена го наричате?
Ари, Дрисле.

5 comments:

  1. Малка, сладка прелест <3
    Как й е краченцето сега? Оправя ли се :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Все още има отворена рана, но се надявам скоро да е по добре :(

      Delete
    2. Миличкото.. Пожелавам ви бърз оправяне!

      Delete
  2. Ари е прекрасно "детенце" :) Ще ми се един ден да я видя на живо, страхотен таг!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря! И тя много би се радвала да те види :D

      Delete