30 March 2015

My Hair by Fringe Hair & Beauty


Recently I was invited by Fringe Hair and Beauty to visit their salon. I had been there once previously to get a gel manicure, I wrote about it here. This time I had my hair treated and a hairstyle done, so here's what went down!
~
Наскоро бях поканена от Fringe Hair and Beauty да посетя салона им. Бях ходила веднъж там за маникюр с гел, писах за това тук. Този път ми третираха косата и ми направиха прическа, така че ето какво се случи!



First I had my hair washed and massaged. It was very relaxing, just what I needed with my busy schedule. The whole atmosphere in the salon is calm and friendly, so it's easy to relax, even for a person who has anxiety.
~
Първо косата ми беше измита и масажирана. Беше много релаксиращо, точно това, което ми трябваше с моя натоварен график. Цялата атмосфера в салона е спокойна и приятна, така че е лесно да се отпуснеш, дори за нервен човек,


Then I had a hair mask applied. It made my hair really easy to brush through.
~
След това ми сложиха маска за коса. Направи косата ми много лесна за разресване.


Which was done with a Tangle Teezer, my favourite hair brush ever.
~
Което беше направено с Tangle Teezer, любимата ми четка за коса.




And after that it was time to dry it and style it, which was my favourite part.
~
И след това беше време да я изсушим и да я оформим, което беше любимата ми част.


Looking fierce and confident, like never.
~
Изглеждам страшна и самоуверена като никога.


First my hair was dried with a hair dryer. They styled it with a round brush, which got me a lot of volume and big soft curls.
~
Първо ми изсушиха косата със сешоар. Оформиха я с кръгла четка, което ми направи доста обем и големи меки къдрици.


A selfie while getting glammed is always fun. You can see a glimpse of the huge range of products they have there. 
~
Селфи докато работят върху теб винаги е забавно. Може да видите част от огромното разнообразие от продукти, които имат.


Progress.
~
Напредък.


I wanted to take photos of the salon, too, because it's so clean, fresh and beautiful. It has two floors and the hair equipment is on the second. The chairs are really comfortable and it's very light and spacious.
~
Исках да направя снимки на салона също, защото е толкова чист, свеж и красив. Има два етажа и оборудването за коса е на втория. Столовете са много удобни и е много светъл и просторен.


And this is the sink with all the different hair dyes, shampoos and treatments on the shelves behind it.
~
И това е мивката с всички различни бои, шампоани и терапии на етажерките отзад.


The products used on my hair were by Alterna, from their Caviar Repair range. 
~
Продуктите, използвани върху косата ми бяха на Alterna, от тяхната линия Caviar Repair.


I am definitely impressed by them. They made my hair shiny and smooth. I wish I could use them more often, because then I would see the effect better. Don't expect a long-term effect if you choose to try this therapy. To me, it was more of a way to relax and feel amazing and like a princess for a day. I would definitely recommend it if that's what you're looking for.
~
Определено съм впечатлена от тях. Направиха косата ми блестяща и мека. Ще ми се да можех да ги използвам по-често, за да мога да видя ефекта по-добре. Не очаквайте дълготраен ефект, ако мислите да пробвате тази терапия. За мен беше по-скоро начин да релаксирам и да се почувствам страхотно и като принцеса за ден. Определено бих го препоръчала, ако това търсите.


This is how my hair looked in the end. I had a side Dutch braid and gorgeous big waves, which were achieved with a hair straightener.
~
Така изглеждаше косата ми накрая. Имах странична холандска плитка и красиви големи къдрици, които бяха направени с преса.



I would say that I'm charmed by Fringe Hair and Beauty and I'm thankful for getting to try this. It's an amazing salon and the staff is so friendly and makes you feel great about yourself. 

Everything was offered to me by the salon, but the opinion is mine. 
~
Бих казала, че съм очарована от Fringe Hair and Beauty и съм благодарна, че успях да опитам това. Страхотен салон е и персонала е толкова приятен и те карат да се чувстваш страхотно.

Всичко ми беше предоставено от салона, но мнението е изцяло мое.

xo, 
Kalina

7 comments:

  1. Косата ти изглежда прекрасно! Много е хубаво да отидеш на фризьор и да се почустваш по този начин! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря много! И аз също, мисля, че всеки го заслужава :)

      Delete
  2. Ама,че си принцеса <3 <3 <3

    ReplyDelete
  3. Много хубав и полезен пост, прииска ми се да можех да ги посетя и да направят такива магии с косата ми, каквито са направили с твоята... :) Невероятно красива си, истинска принцеса, толкова нежна и естествена, особено когато се усмихваш .. :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awwwww <3 Благодаря ти много!

      Delete
  4. Изглеждаш наистина страхотно! Много нежни вълни и поста е интересен! :))

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete