6 June 2015

Road Trip










I went on a road trip today with my family. It was a fun way to distract myself a little bit and relax a little bit before continuing studying for Monday, when I have an exam. We went to a little village near Varna, where Aria was born. There's museum there and it's so cool that I had to take photos. I had some big life changes happen to me in the past few days, but I need to concentrate on my exam now and I'll be back to tell the story after that. Wish me luck!
~
Отидохме на малка екскурзия днес със семейството ми. Беше приятен начин да се разсея малко и да релаксирам, преди да продължа да уча за понеделник, когато имам изпит. Бяхме в село Неофит Рилски до Варна, където е родена Ария. Има музей там и е толкова интересен, че трябваше да снимам. Случиха ми се големи промени наскоро, но трябва да се фокусирам върху изпита в момента и ще се върна скоро да разкажа историята. Пожелайте ми късмет!

xo,
Kalina

4 comments:

  1. Прекрасна си!! Успех на изпитите :)

    ReplyDelete
  2. Их, Кали, много ми хареса този пост! Много обичам такива идеи за посещение на разни интересни и не много известни места из България! Надявам се изпита да е минал успешно :))

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря! Мисля, че мина добре, но скоро ще разбера резултата и не мога да кажа със сигурност все още..

      Delete