18 June 2015

New In: L'Oreal & Maybelline


Днес искам да ви представя новите продукти на българския пазар от две от най-добрите според мен дрогерийни козметични марки - L'Oreal Paris и Maybelline New York.
Не знам дали знаете, но Avon доминира козметичната индустрия у нас, което е обяснимо, поради ниските цени, достъпността и рекламите на продуктите, но въпреки всичко, за мен тя е марка с доста нисък клас продукти, които използвах преди да започна да се интересувам повече от козметика. Както и да е, веднага след Avon се подреждат и въпросните две марки. За мен те имат едни от най-достъпните и в същото време добри продукти. Сега ще ви покажа какво ново ще можете да намерите по стелажите от тях.


Започвайки с Maybelline. Те внасят допълнение към популярните балсами за устни Baby Lips, за които съм писала тук. Новите попълнения са от серията Baby Lips Electro в цветовете Pink Shock, Strike a Rose, Oh! Orange и Berry Bomb (тези, които виждате на снимките без зеления и жълтия). Бях сравнително доволна от оригиналната серия, затова бих пробвала и някой от новите цветове.


Основата за грим Baby Skin е още един продукт, за който вече може би сте чували. Тя обещава да скрие порите и да изглади несъвършенствата, давайки добра база за фон дьо тен, или през горещите летни дни, може да се използва самостоятелно. Не съм пробвала такъв продукт досега, затова определено ще разберете мнението ми, ако го направя.


Червилата Hydra Extreme са последният продукт от Maybelline New York. Ако следите блога ми, ще знаете, че червилата са ми слабост, затова едва ли ще пропусна да си взема някой цвят от тази линия. Те обещават хидратация и дълготраен цвят. Идват в 16 различни цвята, от които съм хвърлила око на неутралните.


А новото попълнение от L'Oreal Paris е палитрата La Palette Nude в два нюанса - Beige и Rose. Това е продуктът, към който изпитвам най-голям интерес, защото много харесвам палитрите с 4 цвята от L'Oreal, с които се бях гримирала дори за бала си. Цветовете изглеждат много обещаващо и не виждам такива, които не бих използвала. 

Разбира се, ще ви държа в течение и ще ви дам личното си мнение за тези продукти след като ги пробвам!

xo,
Kalina

*Тази публикация не е спонсорирана, направих я с цел да ви уведомя за новите продукти, които вече се предлагат на българския пазар.

6 comments:

  1. :f нямам търпение вече, вчера бях в Лили и казаха, че ще има нови неща, но не ми уточниха, нямам търпение да изпробвам палитрите от Л'ореал и бейби липсчетата :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз най-много искам да пробвам палитрите, въпреки че май всичко ме изкушава :D

      Delete
  2. Охх, как се изкушавам от палитрата на L`oreal в Beige. Сенките имат много добра пигментация, поне от това което видях в магазина. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Наистина се надявам да оправдаят очакванията ми :k

      Delete
  3. Здравей, палитрите наистина са страхотни и определено ти ги препоръчвам. Ревю, ако желаеш, можеш да намериш в страницата ми http://www.allexamakeup.com/2015/06/loreal-le-nude-palettes.html
    А балсамите на Maybelline чакам с нетърпение, изглеждат чудесно!!! <3
    Поздрави!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря! Много харесвам блога ти :k

      Delete