15 June 2015

Q&A




За днес съм приготвила една бърза публикация с въпроси и отговори. Попитах ви на страницата във фейсбук дали бихте искали подобно нещо и понеже имаше желаещи, ви помолих да зададете своите въпроси. Ето ги и тях:


Да, все още съм учителка по английски, само че на различно място и вече преподавам само на деца. Търся си и разни други занимания за през лятото, като например грим и преводи, поддръжки на сайтове и писане за други блогове и имам няколко предложения, но тях ги считам за странични занимания. 


Според мен всеки дава собствено предназначение на грима за себе си. Аз от известно време не слагам нищо повече освен спирала, коректор и молив или помада за вежди, следователно предпочитам просто да изглеждам малко по-будна и да подчертая някои от чертите си, но много харесвам и по-тежкия грим за по-специални поводи. Гримът си е цяло изкуство, което приемам като рисуването.


(Това е брат ми)
Пари, честно казано, и аз понякога се чудя откъде имам, но работя, изкарвам си заплата и никога не съм карала родителите си да ми купят нещо. А време напоследък имам повече, защото приключих с първи курс в университета и работя малко.


1. Не беше нещо добре обмислено. До последно не знаех къде точно искам да уча и накрая реших да е там, защото нямаше приемни изпити, а и баща ми е учил там.
2. Не, засега живея с майка си и брат си, въпреки че ако имах финансовата възможност, бих се отделила. Просто не ми се плащат сметки и наеми в момента.
3. Защото се бях разделила с приятеля си (болна тема за мен) и исках нещо, което да ме разсейва и да ми подобрява настроението. Естествено, тогава не бях тръгнала на работа и имах намерение да се грижа за нея напълно, но в момента просто е невъзможно.
4. Мода обичам откакто се помня. Когато бях 3-4 клас започнах да рисувам свои дизайни за дрехи, но от преди това винаги съм се интересувала от какво обличам и как ще изглеждам. Грим започнах да използвам малко по-късно може би 6-7 клас, но от тогава насам винаги са ме питали дали сама съм се гримирала и как :D
5. От известно време имам желание да гримирам хора професионално, но отказвам да мина курс по грим, защото не мисля, че ми е нужен. Гримирам свои приятелки понякога, но определено бих продължила и по-сериозно, ще видя как ще се развият нещата. А с мода - от много отдавна ми беше мечта да стана моден дизайнер - шила съм дрехи, скицирала съм такива, но като имам много интереси не е лесно, обичам и да пея, да рисувам, да готвя, да преподавам, да правя графики с фотошоп, да гримирам и да поддържам блога си. Просто не знам кое би било най-добро за мен.

Много благодаря на всички за въпросите! Надявам се да съм отговорила на всичко :)

3 comments:

  1. Балната рокля, която оживя за втори път ^_^, по твой модел ли е?

    ReplyDelete
    Replies
    1. По мои корекции е. Аз избрах модела и промених цвета, материята и дантелата :D

      Delete
    2. Направо кажи, че е по твой модел, по-лесно е. :D

      Delete