25 June 2015

Good Box June 2015


Знам, че сигурно съм последния човек, който пише за тази кутия, но исках да изкажа своите впечатления. Планирах да направя тази публикация по-рано днес, но така или иначе страшно много хора ме изпревариха. Реших да направя хубави снимки на спокойствие и да ги обработя добре. 


Самата кутия е опакована много сладко, харесват ми цветовете и зелената хартия, която предпазва съдържанието. Направи ми впечатление, че кутията беше доста тежичка, което е заради един от продуктите вътре.


А сега към самото съдържание. Всичко беше добре подредено и цяло, без поражения. 


От към козметика, кутията съдържа слънцезащитен лосион на марката Wooden Spoon с изцяло натурални съставки в пълен размер 50мл, натурален сапун в умален размер, био препарат за съдове в умален размер и мини крем за лице. Има също органични сапунени ядки, които се използват при пране вместо прах. Останалата част е от хранителни продукти - изцяло натурален сок от ананас, бисквитка от Vanilla с кокос и мента (която много ми хареса), Quin Bite бар, лъжичка с мед и едно пакетче чай. Трябва да спомена, че всичко е подходящо за вегани, освен меда. Аз реших, че няма да спра да ям мед, защото според мен той е полезен. 

Като цяло съм доволна от съдържанието на кутията, НО според мен цената от 20лв е сравнително висока за тези продукти. Сапунените ядки и препарата за съдове директно ги подарих на мама, така че аз бих искала да видя повече полезни и хранителни продукти, отколкото козметични. С тях според мен е по-лесно да се угоди на повече хора.

Вече си поръчах и кутията за юли, а вие?

xo,
Kalina

No comments:

Post a Comment