2 December 2014

The Christmas Tag


SOMEONE TAGGED ME OH MY GOD IT'S A CHRISTMAS MIRACLE!
I want to thank Rumi for the tag. I've been feeling rather festive lately, so I'd love to do it.

НЯКОЙ МЕ ТАГНА ТОВА Е КОЛЕДНО ЧУДО!
Искам да благодаря на Руми за тага. Доста ми е празнично напоследък, така че с удоволствие ще го направя.

1. What's your favourite Christmas movie?

 By far. I watch it every year.

1. Кой е любимият ти коледен филм?
Определено Love Actually. Гледам го всяка година.


2. When do you open your presents: on Christmas Eve or the following morning?
I don't really get presents any more, it's usually just money and sweets, but my brother can't wait until the morning, so on Christmas Eve.

2. Кога отваряш подаръците си - в коледната нощ или на коледната сутрин?
Не получавам подаръци вече, обикновено са само пари и сладки, но брат ми не може да изчака до сутринта, затова на Бъдни вечер.

3. Do you have a favourite Christmas memory?
I don't think so. It's hard to think of just one, because nothing stands out.

3. Имаш ли любим коледен спомен?
Не мисля. Трудно да избера само един, защото нищо не изпъква.

4. Favourite Christmas food?
I love all the sweets - chocolate, candy, biscuits. Also, anything home made.

4. Любима празнична храна?
Обичам всички сладки - шоколад, бонбонки, бисквити. Също каквото и да е домашно приготвено.

5. Favourite Christmas present?
I get really happy whatever presents I get. The ones that I really wanted at the time were my iPod and my current phone. Those are the things that really excite me  - gadgets, phones, cameras (I wouldn't mind an apartment or a car either)

5. Любим коледен подарък?
Каквото и да ми подарят ме радва много, Тези, които най-много съм искала бяха iPod-а ми и сегашния ми телефона. Такива неща най-много ме вълнуват - техника, телефони, фотоапарати (не бих отказала и апартамент или кола)

Last year's decorations in town
Миналогодишната украса в града
6. Favourite Christmas scent?
I like warm scents. The smell of cookies in the oven, wood burning. Also, vanilla. I always like vanilla.

6. Любим коледен аромат?  
Харесвам топли аромати. Миризмата на бисквити в печката, горящи дърва. Също ванилия. Винаги харесвам ванилия.

7. Do you have any Christmas Eve traditions?
Not really. We just sit together in the kitchen with my family and eat.

7. Имаш ли някакви традиции за коледната нощ?
Не точно. Просто сядаме заедно със семейството в кухнята и се храним. 

8. How do you decorate your Christmas tree?
With toys and tinsel. I've always wanted to put fairy lights, but my mom is really against them.

8. Как декорираш елхата си?
С играчки и гирлянди. Винаги съм искала да сложим лампички, но мама е много против тях.

Last year's decorations in town
Миналогодишната украса в града
9. What gift did you always want when you were little, but never got?
I'd say My Little Pony, but I got one a few years ago. I don't remember anything else. I'm a little bit spoilt when it comes to that.

9. Като дете какъв подарък искаше, но така и не получи?
Бих казала Малкото Пони, но го получих преди няколко години. Не се сещам за нещо друго. Малко съм разглезена за тези неща.

10. The best thing about Christmas for you?
This is year, for me it's my closest friends coming home and getting to see them. I've been feeling very lonely and I can't wait.

10. Най- добрата част от Коледа за теб?
Тази година за мен е това, че най-близките ми приятели се прибират и ще ги видя. Много ми е самотно и нямам търпение.

I want to tag:

May from Drops of Brandy
Sjoukje from Lemontierres

1 comment:

  1. Thanks for the tag! I'll save this and do it later. ^^ X
    www.lemontierres.com

    ReplyDelete