5 December 2014

#Flashback Friday



A little flashback to the summer, when this little nugget came to visit. This is my cousin and she's adorable. She's probably the only one in the family who appreciates my nails and hair. I really wanna see her + I've been wanting to change the scene for a while, but I need to find someone to take care of Ari. It was her first birthday last month (my cousin's, not Ari's) and I can't imagine how much she's grown, even though I see her on skype from time to time. I've always wanted a little sister, but I'm stuck with my brother haha

P.S. Is a hug too much to ask for?

Малка ретроспекция (wtf губиш точки, български) към лятото, когато това сладурче ме посети. Това е братовчедка ми и е страшно миличка. Най-вероятно е единствената в семейството, която оценява ноктите и косата ми. Много искам да я видя + ще ми се да сменя обстановката от известно време, но трябва да намеря някой, който да гледа Ари. Беше първият й рожден ден миналия месец (на братовчедка ми, не на Ари) и не мога да си представя колко е пораснала, въпреки че я виждам по skype от време на време. Винаги съм искала малка сестра, но имам брат хаха

П.П. Твърде много ли е да искам прегръдка?

No comments:

Post a Comment