23 December 2014

Good Food & Best Friends






I LOVE THIS TIME OF THE YEAR! Everything is so lovely and pretty and it makes me feel warm inside. One of my best friends came to visit me yesterday and we had the best time. First we went for a walk and a sip of the famous Black Forest hot chocolate at Costa Coffee and then we headed to the mall. I did buy one or two things, but that's for another time. Then we enjoyed a meal at Marmalad, which is my new favourite restaurant. The menu is insane and the setting is so cozy. The only downside is that it's always crowded. I had mozzarella, tomatoes and pesto on toast with lettuce and she had chocolate pancakes. As you can see, the plating is adorable and the food is much more than it looks. Neither of us managed to finish their meal. I wish my friends lived near :(

ОБИЧАМ ТОВА ВРЕМЕ ОТ ГОДИНАТА! Всичко е толкова сладко и хубаво и ме топли от вътре. Една от най-добрите ми приятелки дойде да ме види вчера и си прекарахме страхотно. Първо се разходихме и пихме от известния горещ шоколад на Costa "Коледна Гора" и след това отидохме в мола. Купих си едно или две неща, но за това друг път. След това се насладихме на ястие в Мармалад, който е новият ми любим ресторант. Менюто е невероятно и обстановката е толкова уютна. Единственият недостатък е, че винаги е претъпкано. Поръчах си сандвич с мозарела, домати и песто + зелена салата, а тя - шоколадови палачинки. Храната е много повече отколкото изглежда. Нито едната от нас не можа да си довърши порцията. Ще ми се приятелите ми да живееха наблизо :(



6 comments:

  1. Много сте красиви и храната ви изглежда супер <3 И аз много си обичам Мармалада, но през почивните дни е направо невъзможно да си намериш маса..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря <3
      Вчера беше понеделник и пак имаше само няколко свободни маси...

      Delete
  2. Ей..не знам храната,ама на мен очите ми останаха по тези коси .. пу-пу <3 <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awwwww <3 Големи коси имаме и все се оплакваме от тях :D

      Delete