12 December 2014

Lip Gloss Addiction


This is a bit of a weird post for me to make, because generally, I'm not a fan of lip glosses. I don't like how they are sticky and the way they look on my lips. They have grown on me though and they're basically all I wear nowadays. These are my top four,

Това е малко странна публикация за мен, защото като цяло не съм фен на гланцове за устни. Не ми харесва как лепнат и начина, по който изглеждат на устните ми. Започнах да ги харесвам обаче и са общо взето най-носените ми продукти за устни. Това са моите топ четири.


1. Honey Stick by Kardashian Beauty 
This is my favourite by far, I love the nude colour with a brown undertone. It looks very natural, but it adds moisture and a bit of a colour to my lips. It goes well with any make up and the smell of it is amazing.

Това определено е любимият ми. Харесва ми неутралния цвят с кафеникав подтон. Изглежда естествен, но добавя малко цвят и хидратира устните ми. Върви с всякакъв грим и мирише страхотно.


2. Shiny Kiss by Victoria's Secret


3. Beauty Rush by Victoria's Secret

I bought these two just because of my obsession with Victoria's Secret. I don't regret it though. The application is kind of an annoying process, because you have to squeeze the tube, there's no applicator and you have to be careful not to squeeze too much product out. Overall, they're good and add nice colours to your lips. They even taste great.

Купих тези двата само заради манията ми по Victoria's Secret. Не съжалявам обаче. Нанасянето е малко досаден процес, защото трябва да стиснеш тубичката, няма апликатор и трябва да внимаваш да не изкараш твърде много продукт. Въпреки това са добри и добавят хубави цветове към устните. Дори имат страхотен вкус.


4. H&M Lip Gloss
This is probably the cheapest one that I own. The quality is surprisingly good though. It's not too sticky, it's not too long lasting either, but you definitely get your money's worth. I don't like the packaging, but the colour is pretty.

Това най-вероятно е най-евтиният ми гланц. Качеството е учудващо добро обаче. Не е твърде лепкав, но не е и много дълготраен. Не харесвам опаковката, но пък цветът е хубав.

Are you a fan of lip glosses? If so, what would you recommend for me to try?

Фенове ли сте на гланцове за устни? Ако да, какво бихте ми препоръчали да пробвам?


2 comments:

  1. Този на ХМ ми е любим <3 Имам един на VS ,който също обожавам.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз вече имам проблем с VS :D
      Имам повече техни неща, отколкото мога да използвам

      Delete