20 August 2015

Zoella Beauty Tutti Fruity


Много голяма фенка съм на английската beauty блогърка и влогърка Zoella. Любимка ми е и откакто изкара на пазара своя линия козметични продукти още миналата година, нямах търпение да ги пробвам. Някак се въздържах от оригиналната серия, но когато пусна новата, наречена "Tutti Fruity" със супер сладки и цветни опаковки, не успях да не си поръчам нещо или няколко неща. Спрях се на душ гела, балсама за устни и скраба за тяло.


За скраба за тяло се вълнувах най-много, а и дори Зоуи каза, че това й е любимият продукт. Ще започна с това, което не ми хареса в него. Капачката не се завинтва докрай, което е много досадно. Оставя леко мазен завършек, което също ми е неприятно. От друга страна, не изсушава кожата, нито е твърде груб, нито твърде нежен и мирише страхотно, както всички неща от серията.


Беше ми интересно да пробвам балсама за устни, защото има много сладък цвят. Това, което ме учуди е, че направо може да замести червило и е доста издържлив, като едновременно хидратира. Не ми харесва това, че трябва да се бърка с пръст или да се използва четка, защото това прави нанасянето му по-трудно.


От душ гела нямах нужда, но това го разбрах след като вече си го бях поръчала. Обикновен душ гел си е, но е икономичен и прави добра пяна. Не оставя мазно или лепкаво усещане.

Като цяло, продуктите не са нищо специално и най-хубавото нещо в тях май са опаковките, но пък и цената им не е висока, така че ще си ги доизползвам, но най-вероятно няма да си ги купя пак.

Вие пробвали ли сте нещо на Zoella или някой друг YouTuber?

xo,
Kalina

6 comments:

  1. Полезно ревю! ^^ Отдавна се каня на продуктите на Zoella, но мисля, че приятелката й Tanya Burr има по-впечатляваща козметична линия. Имам два гланца и едни мигли от нея и съм супер доволна. И тя сега е пуснала лятна колекция. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз имам един неин гланц и индивидуалните мигли, но и те не ме впечатлиха много... А от новата колекция едва ли ще пробвам нещо, опаковките не ми харесват :D

      Delete
  2. Зоуи е и моята любимка <3 Много искам да имам нещо нейно :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Налии! Обожавам я :D А feelunique.com е мястото

      Delete
  3. Имам от оригиналната серия Body Mist-a и несесера с хамстера! Обожавам и двете! Ароматът на Body Mist-a е страхотен, свеж и много летен :)
    От тази серия съм се заканила и аз на скраба (макааар леко да се отказвам след твоя отзив, защото обичам да е мноооого груб скраба като цяло и да не остава никакви мазни следи) и на Body Mist-a, пак хахаха Ама поръчките от ФЮ до Германия са малък кошмар и не бих си го причинала отново! :) Ще чакам мъжа ми да ме заведе в Англия ххахах

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ооо и аз много искам Mist-a, даже и двата, но от feelunique не ги изпращат до България :( Скрабът наистина си е мазничък, което от една страна е добре, не дразни кожата, но и няма нужда от лосион или какъвто и да е друг продукт след това, а аз много обичам да се мажа след баня :D

      Delete