16 August 2015

Hydration by SVR


Досега не бях пробвала нищо от SVR. Наскоро писах за мицеларната им вода, от която останах много доволна, но имах още няколко продукти за тестване. Като цяло съм много зле, когато става въпрос за кремове от всякакъв тип, защото просто забравям да ги използвам. Мисля, че ако инвестирам в някой по-скъп продукт бих се сещала по-често да го нанасям. А дали бих си купила някой от кремовете на SVR ще прочетете малко по-надолу.


Хидратиращият крем за тяло от серията Xerial ми допадна много. Лек е като текстура, не се усеща мазен, бързо попива и няма силен аромат. Не бих го сравнила с никой продукт, който съм използвала досега, защото определено не е като лосион за тяло. Много ми помага, когато го нанеса на кожата под коляното, защото там обикновено тя е най-суха.


Това е почистващ гел от серията Provegol, подходящ за нормална до чувствителна кожа. Бих казала, че определено има добър ефект - действа охлаждащо и успокояващо и е добър заместник на сапуна, който изсушава много. Харесва ми леката прозрачна консистенция. Бих го купила, след като изхабя този на bareMinerals, който използвам в момента, но това няма да е скоро хаха.


Единствено от слънцезащитния крем за лице не останах много доволна, защото е много гъст. Има лек цвят, който има много слаба покривност и стои добре върху кожата, но е тежък и бих препоръчала да се смеси с хидратиращ крем още при нанасяне, особено ако имате суха или комбинирана кожа.

Останах много приятно изненадана от марката като цяло. Направи ми впечатление колко професионални и изпипани са всичките им продукти и имат по нещо за всеки. Между другото, най-много ме заинтригуваха мостричките от новата им серия Hydraline, които ми изпратиха. от доста време си търся хубав BB крем, може би го открих :)

Ами вие пробвали ли сте нещо от SVR?

xo,
Kalina

2 comments:

  1. Здравей! От известно време насам използвам BB крема от серията Hydraliane. Имаше мостричка в списание Elle, която много ми допадна, и после си го купих. Това ми беше първия сблъсък с марката! Продуктът озарява тена, слабо покривен е (както се очаква от един BB крем) и има 20SPF. Супер е за дневен крем! Също така кожата изглежда много сияйна на снимки :)
    После се мотивирах да си купя още нещо тяхно. Прочетох поста ти за мицеларната им вода Pysiopure и реших, че ще е това! Отстранява много добре спирала и всякакъв грим, който ползвам (даже ми сваля лепилото за мигли, което се случва единствено с двуфазен лосион). Освежава кожата и не я дехидратира. Като цяло много съм щастлива с това свое откритие, благодарение на теб! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ооо благодаря много за милите думи! Радвам се, че съм помогнала :)

      Delete