11 August 2015

Does Revitalash Work?


Revitalash е серум за мигли, може би най-известният такъв в цял свят. Създаден е от лекар като подарък за съпругата му, която се възстановявала от рак. А защо аз използвах Revitalash?

Както се казва "Очите са прозорец към душата", а миглите едновременно предпазват и защитават очите. Никога не съм имала къси или редки мигли, но не би попречило да имам и по-дълги, нали?

Серумът ми беше изпратен за проба, в мострен размер, достатъчен за един месец и точно толкова го използвах. Не бях сигурна дали наистина ще видя резултати (винаги съм малко скептично настроена), затова направих снимки преди и след, за да мога да сравня.


Резултати определено има.


Изводи:

1. Имам тен.
2. За един месец май съм успяла да се събудя малко повече.
3. Revitalash действа наистина страхотно. Миглите ми са толкова дълги, че или се заплитат една в друга, или във веждите, когато сложа спирала. Много съм доволна от резултата, който получих и като се има предвид, че това е мострен размер, а стандартната опаковка е предназначена за 3-месечна употреба, представете си как биха изглеждали тогава.


На кого бих препоръчала Revitalash?

На всеки, който иска бързо повдигане на самочувствието и настроението. Трябва да се спомене, че цената не е много ниска, но според резултатите, които видях, определено си заслужава. Аз имам още малко продукт останал и ще продължа да го използвам, докато го изхабя :)

xo,
Kalina

No comments:

Post a Comment