9 August 2015

All About Micellar Water


Мицеларната вода е любимият ми, а и (според мен) най-добрият начин за премахването на очен грим. Напоследък натрупах впечатления за няколко мицеларни води, някои ми харесаха, някои - не чак толкова, но пък нали затова е този блог - да ви кажа какво (според мен) си заслужава и какво не.


Това са продуктите, за които ще говоря днес - Cleansing Micellar Water от Mixa, Eau Micellaire от SVR, Eau Thermal от Uriage и Sensibio H2O от Bioderma.


Започвам с тази на Mixa, която използвам от най-отдавна. Бях писала за нея преди известно време и мнението ми не беше много добро (съжалявам), но от тогава насам то се промени. В началото просто не бях свикнала с нея, но сега съм доволна. Това, което ми харесва е помпичката отгоре, която спестява доста продукт и го прави лесен за използване. Наистина е подходяща за чувствителна кожа, много е нежна и не е нужно търкане или натискане.


Тази от SVR ми беше изпратена за проба и исках да я използвам достатъчно дълго, преди да пиша за нея. Хареса ми, защото от нея е нужно по-малко количество, отколкото тази на Mixa, действа освежаващо и също не дразни. Опаковката е хубава и ще продължа да я използвам.


Тази на Uriage ми беше подарък от аптеката. Размерът е травъл. Това, което ми направи впечатление при нея, е че има доста силен аромат, което не ми допадна много. Като цяло с справя добре с премахването на грима, но не е нещо толкова добро, че да си го купя.


И за последно - така нашумялата Sensibio H2O, която за съжаление изобщо не ми допадна. Не че не си върши работата и не че е сгрешила някъде. Просто не схващам от къде е заслужила толкова хвалби. Абсолютно нищо различно не забелязвам като действие, даже се налага да понатисна малко повече очите, в сравнение с тази на SVR. А цената е просто абсурдна.


Ето какво използвам за премахване на очния грим - тези памучни тампони могат да се намерят навсякъде, дори и в супермаркетите. Мицеларната вода се нанася върху тях и така се измива гримът.

Като заключение, най-вероятно ще си купя или тази на Mixa или на SVR, след като приключа с всички тези опаковки. Като цена и количество, което получавате са най-приемливи, както и качеството си отговаря.

Бих се радвала и вие да споделите мнение и да ми препоръчате мицеларна вода като цяло!

xo,
Kalina

4 comments:

  1. Много полезна публикация. Имам тази на Биодерма, харесва ми, но не е нещо свръхестествено.

    ReplyDelete
  2. Мицеларната вода е любим продукт и за мен, и съм напълно съгласна за тази на Биодерма. Кремовете им са добри, но преди време, когато мицеларните води тепърва се появяваха, ползвах една доста евтина (около 3лв.), която беше в пъти по-хубава. Наистина не разбирам защо мицеларката на Биодерма е обявена за най-добрата в света. Най-после и някой друг да е на моето мнение.

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз се радвам, че не съм единствена! Не е лош продукт, но дотук се изчерпва всичко и наистина с нищо не се отличава..

      Delete