3 April 2015

The Homeless Look








Jacket: New Yorker // Hoodie: H&M // T-Shirt: New Yorker // Jeans: Bershka // Boots: Deichmann // Bag: Reserved

I still can't believe it's April and I have to dress like this. Why is it cold? I decided to go to UNI today, believe it or not, but I wanted my outfit to show how much I want to be comfortable and stay at home. Thinking about it, this is one of my go to looks, which speaks a lot about me. I love this sort of "I don't care what I'm wearing" style and when I dress like that I honestly don't think about what I'm wearing. My hair is in its natural state too, because I had no time to do anything with it. Can't wait for Easter. Just a week!

Is it warm where you live? I need hope!
~
Все още не мога да повярвам, че е Април и трябва да се обличам така. Защо е студено? Реших да отида в университета днес, ако искате ми вярвайте, но исках дрехите ми да показват колко ми се ще да съм вкъщи и да ми е удобно. Като се замисля, това е една от най-редовните ми визии, което говори доста за мен. Обичам този "Не ми пука какво нося" стил и когато се обличам така, наистина не се замислям с какво съм. Косата ми е в естественото си състояние, защото нямах време да направя каквото и да е с нея. Нямам търпение за Великден. Само седмица!

Топло ли е, където живеете? Трябва ми надежда!

xo,
Kalina

7 comments:

  1. Не знам във Варна как е времето, но днес в Плевен ни издуха с повече от 8m/s. Косата ти изглежда супер, btw. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря много! Вятърът е ужасен и тук..

      Delete
  2. Ако бездомните изглеждаха като теб...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Като мен се обличат :D

      Delete
    2. Съвсем нормално си облечена. Светът е станал много крив.

      Delete
  3. Леко ти завиждам за косите. И обущата.
    В Бордо вече ни е топло! Днес удари 15 градуса!

    http://clementine-petrova.blogspot.fr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Косата ми май всички освен мен я харесват..
      Късметлийка!

      Delete