28 January 2015

Realash: Да или не?


Преди 3 месеца ви представих серумът за мигли Realash и започнах тестването. Месец по-късно ви показах и първите (видими) резултати. Три месеца по-късно, е време за цялостните ми впечатления от работата на този серум и показване на резултатите. Така изглежда опаковката му в момента - леко захабена и изтрита, но пък има още серум вътре.


Миглите ми преди да започна да използвам серума.


Резултатите един месец по-късно.


Финалните резултати. Определено са видими. Не са толкова драматични колкото очаквах, но са много по-гъсти и дълги, както и извити. Когато сложа спирала, изглеждат нереално, все едно имам изкуствени мигли. 


Като цяло съм изключително доволна от серума. Дори и долните ми мигли се сгъстиха, въпреки че върху тях не съм слагала нищо. Бих си го купила отново в бъдеще и определено бих го препоръчала на хора, които искат по-изразителен и красив поглед. 


2 comments:

  1. И аз съм много доволна от него и подкрепям мнението ти!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се, че и при теб действа! ^_^

      Delete