20 May 2015

Spring Fashion Favourites with Murfeishun


Today I have a guest on the blog and she's Marieta from Murfeishun. Basically, she's one of my favourite bloggers and one of the best in Bulgaria and we went to highschool together. We've wanted to do a collaboration for so long and we finally found the time. So, here are our fashion favourites this spring!
~
Днес имам гост в блога и тя е Мариета от Murfeishun. Накратко, тя е една от любимите ми блогърки и една от най-добрите в България и бяхме в една и съща гимназия. От много време искахме да пишем заедно и най-накрая намерихме време. Ето ги нашите пролетни модни любимци!


I chose this outfit, because I've been wearing it a lot lately. The blue hues are in style this season and I plan to tear this skirt apart  this season, which was rather cheap in H&M. The leather jacket is quite worn out and it definitely needs a replacement and there was one, but for a short while. What makes me wear it again the brown colour and the fact that it's short. It's very easy to combine with skirts.
~
Избрах да гостувам с този тоалет, защото го нося доста напоследък. Сините нюанси са модерни този сезон и възнамерявам да скъсам от носене тази пола, която ми излезе за доста скромна сума от H&M. Коженото ми яке е доста износено и определено има нужда от смяна и беше сменено, но за малко. Това, което ме кара пак да го обличам е кафевия цвят и че е късо. Много лесно го съчетавам с поли.



Skirt: H&M // Top: Esprit // Jacket: Sisley // Necklace: Zara // Bag: Mohito // Shoes (even though you can't really see them): Christian

The other star in my outfit is the red bag. It's perfect for long walks in the warm weather. Of course, I didn't forget to add a necklace, which was chunkier, because I went out after I took the photos.
~
Другата звезда в аутфита ми е червената чанта. Идеална за дълги разходки в топлото време. Разбира се, не пропуснах да добавя и колие, което бе по-богато, понеже в деня на снимките излизах. 




Top: H&M // Skirt: H&M // Jacket: Second Hand // Shoes: Stradivarius

As for me, I chose my usual all black ensemble. It's a combination I wear all around the year. I try to incorporate some colour, but sometimes it just doesn't work. A leather jacket is a must in anyone's wardrobe and heeled boots are really fun and cute looking. 
~
Що се отнася за мен, избрах обичайния си ансамбъл от черно. Това е комбинация, която нося през цялата година. Опитвам се да включа цветове, но понякога просто не се получава. Коженото яке е задължително за всеки гардероб, а ботите на ток изглеждат сладко.

So, what did you wear this spring?
~
А какво носихте вие тази пролет?

xo,
Kalina

2 comments: