13 February 2015

Biotrade Acne Out & Odorex Deo Review


Реших да напиша една бързо ревю днес, въпреки че нямам абсолютно никакво време напоследък - освен работата започна и вторият семестър и полудявам. Определено ще направя нещо по въпроса, за да променя ситуацията, но не съм сигурна кога все още. 
Днес ще говоря за два продукта на biotrade - Odorex Deo и активния лосион Acne Out.



Спрейът против изпотяване Odorex Deo. 
Това ми е третата опаковка. Мразя да се потя и търсех нещо, което да го потисне. За първи път го използвах преди 2-3 години и от тогава не съм спирала, следователно една опаковка стига за доста време и е доста икономичен продукт. Това, което мисля, че спрейът прави е да запуши порите, което най-вероятно не е много полезно, но това е решението за мен. Първоначално се нанася 3 вечери преди лягане, след което се измива с вода на сутринта. След това се разрежда на веднъж на 10 дни или когато имате нужда. При нанасяне се усеща гъделичкане, което може да създаде известен дискомфорт, особено ако се опитате да заспите. Също така е много важно да не се прекали с употребата му, защото могат да възникнат проблеми. Въпреки всичко, за мен това е един изключително полезен продукт, който ще продължавам да използвам.



Серията Acne Out беше толкова хвалена, че нямаше как да не пробвам продукт от нея. Насочих се към активния лосион, защото за него бях чела най-много. Изключително разочарована съм. Нямам акне, но от време на време ми се появяват досадни пъпки, които много трудно изчезват. Определено имам и черни точки. Е, единствената работа, която този лосион свърши беше да изсуши кожата ми. Веднага след като се нанесе (с памучен тампон), кожата се усеща стегната, но няма никакъв видим ефект. Не знам колко време трябва да го използвам, никъде не пише, но резултат не очаквам да видя (купих го миналия месец).

Вие пробвали ли сте тези продукти? Доволни ли сте?


3 comments:

  1. Точно от този крем на Acne Out имам ужасно болезен обрив по пръстите ръката, с която го нанасях. Изписа ми го дерматолог, който не спомена нищо за тампон, всъщност не помня какво пишеше за това в листовката. Бях изразходвала един флакон и нямах проблеми, дори ми действаше доста добре, проблемите започнаха, когато си закупих втория....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ако е миеш ръцете си след употреба, лосиона изсушава кожата там. На етикета го пише дори, че трябва да се мият ръцете :) Може би, това е причината да се появи този обрив.
      На мен лосиона ми е много любим продукт. Не го ползвам толкова често, колкото преди, но мене ме отърва от тинейджърското акне и сега, когато си го купувам от време на време отново помага много.

      Delete
  2. И аз не съм доволна от тази серия на Acne out..Имах този лосион и крема..май даже и сапунът им .. Изобщо никаква работа не свърши,освен да пресуши кожата ми..Забелязах дори,че на ръката,където поставях крема ми се появи сухо петно..

    ReplyDelete