9 November 2014

Recent Purchaces



I have decided to splurge a little lately and I don't regret it a bit. 

Реших да харча малко напоследък и изобщо не съжалявам.



Essie nail polishes are my favourite regarding quality and colours, price not so much, but they're worth it. I got Mind Your Mittens, which is a really dark green shade and is on my nails at the moment. The other one is Dress To Kilt, which is from the 2014 Fall collection. Both are autumnal colours and I can see myself wearing them a lot.

Лаковете на Essie винаги са ми били любими за качеството и цветовете си, не толкова цената, но си заслужават. Купих си Mind Your Mittens, който е много тъмно зелено и в момента е на ноктите ми. Другият е Dress To Kilt, който е от есенната колекция за 2014. И двата са есенни цветове и мисля, че ще ги нося доста.




The next thing I got was the Revlon Colorstay Moisture Stain, which I think is a new product. I got it in 005 Parisian Passion, which is a gorgeous deep red. I'm really happy with this purchase and even though it was quite a lot of money for a stain, I don't regret it. I might write a review on it later on, so I'll save my opinion for now.

Следващото нещо, което си взех беше стейнът на Revlon, който май е нов продукт. Цветът е 005 Parisian Passion, което е много красиво тъмночервено. Много съм доволна от тази покупка и въпреки че струваше доста за стейн, не съжалявам. Може да напиша ревю по-нататък, затова ще си запазя мнението засега.



The last thing is this Garnier hair mask. I have been using Garnier masks for ages now and they have never disappointed me. I tend to switch them up from time to time though and it's the first time I've tried this one. It's for colur treated hair. It smells delicious, which I think all Garnier products do and it's with argan oil and cranberry. What it does is it makes my hair a lot softer and easier to brush through. I'll have to see the effect on my colour in the long term.

Последното нещо е тази маска за коса на Garnier. Използвам маски за коса на Garnier от векове и никога не са ме разочаровали. По принцип ги сменям от време на време, но това е първата ми среща с тази. Предназначена е за боядисана коса. Мирише много вкусно, което мисля е типично за всички продукти на Garnier. Тази е с арганово масло и червена боровинка. Прави косата ми много по-мека и лесна за разресване. Ще трябва да почакам да видя ефекта й върху цвета след повече употреба.

2 comments:

  1. Стейна на Ревлон ми е най-любимото червило/продукт за устни в момента! Дори имам ревю за него :) Лаковете, които си избрала са много красиви и аз ги заглеждах скоро и им се чудех. Супер покупки! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много ме впечатли и мен, даже обмислям да си взема още някой цвят, оранжевият ми грабна окото :)
      Благодаря :3

      Delete