3 November 2014

It Got Cold?







Coat: New Yorker // Jumper: Stradivarius // Jeans: Bershka // Boots: Deichmann // Bag:Terranova // Scarf: Vintage

I went out for a walk today with my mom and realised it smelled like winter outside. You know, the air just feels cold and fresh. I like winter, because of the clothes I get to wear, but I hate shivering all the time and getting colds. Tea is a pretty good antidote though.

Излязох на разходка с мама днес и осъзнах, че мирише на зима навън. Нали знаете как въздухът просто се усеща студен и свеж. Харесвам зимата заради дрехите, които мога да нося, но пък мразя да треперя постоянно и да се разболявам. Чаят е добро лекарство за сметка на това.




2 comments:

  1. Страхотен аутфит. Косата ти е уникална <3
    beglamorous93.blogspot.com

    ReplyDelete