25 November 2014

Realash: Един месец по-късно

Мигли: Bardot Lash by Kardashian Beauty
Преди точно месец ви запознах със серума за мигли Realash и започнах неговата употреба. Обещаният резултат беше до 10% по-дълги мигли. Честно казано, не вярвах да видя някакъв ефект толкова рано, да не говорим, че по принцип забравям да използвам продукти ежедневно, но си бях поставила за цел да нанасям серума всяка вечер, както е указано в опаковката, и успях.


Опаковката изглежда като стандартна опаковка на течна очна линия, дизайнът е семпъл.


Апликаторът е лесен за използване. Продуктът се нанася като очна линия, само на горния клепач, възможно най-близо до миглите. Трябва да отбележа да се внимава с количеството - много малко е достатъчно и да се избягва контакт с очите, защото може да се предизвика иритация. Употребата трябва да се прекрати, ако се появи зачервяване или някаква алергична реакция. За щастие, това при мен не се случи.

Така изглеждаха миглите ми през август без никакъв продукт върху тях. Снимката е от ревюто ми на спиралата Stroke Of Midnight.


Така изглеждат миглите ми в момента, един месец след началото на тестването на Realash. Видима е разликата в тяхната гъстота, смея да твърдя и че са малко по-тъмни на цвят. Има минимално увеличение и на дължината им. Мога да кажа, че получих обещаните резултати за един месец. Нямам търпение да видя как ще изглеждат след още два, когато може да очаквате и крайното ми мнение за продукта.

No comments:

Post a Comment