21 May 2016

Mini Haul + Първи Впечатления


Голямото пазаруване го видяха тези, които са харесали страницата ми във Facebook. Това тук са само няколко неща, които си харесах тази седмица. Всичките ги пробвах вече, затова добавям и първите си впечатления.


Rimmel London Hide The Blemish
Първото нещо е този коректор на Rimmel, който не веднъж съм споменавала, че ми е любим. Наскоро си промениха опаковката и честно казано, тази новата е ужасна. Супер здраво се затваря, успях да се прищипя вече и както се вижда, продуктът се размазва навсякъде. Иначе към самия него нямам забележки.


Catrice All Round Concealer Palette
Бях чела някакво ужасно ревю на тази палитра, но въпреки всичко реших да я пробвам. Засега не съм много впечатлена, но не съм и разочарована. Цветът "сьомга" ми харесва доста. Вярно е, че консистенцията е много гъста, но като се смесят с хидратиращ крем или олио, коректорите стават удобни за използване.


Catrice Ultimate Color Lipstick в цвят 050 Princess Peach
Понеже пазарувах предимно в Lilly, получих като подарък това червило на Catrice (при покупка на продукт на Catrice над 5лв ви дават скреч карта). Не бих си избрала сама цвета, нито пък формулата - почти като гланц е, но нанесено ми харесва.


Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick 09
Естествено че като разбрах, че Golden Rose са пуснали серия течни матови червила, трябваше веднага да си взема някой цвят. Парадоксалното при мен е, че изобщо не обичам този тип продукт, но продължавам да си купувам различни цветове и марки. Точно червено нямах, а това като цвят доста ми допадна. Не е толкова дълготрайно колкото другите, които имам, но пък цената го оправдава.


Maybelline Brow Satin
Не ми трябваше нов молив за вежди, но колкото повече, толкова повече. Цветът е 6+, но ще ми трябва малко време да свикна с автоматичен молив. От едната страна изглежда така,


а от другата така. Тази част е гъбичка с пигмент, който се взема от капачката. Честно казано, едва ли ще я използвам много, но е хубаво да има разнообразие.


Kate and Bean, a brand new online handmade and vintage marketplace, is now accepting applications from vendors across the US! You simply create and ship your items to them and they handle everything from there. Want to learn more? Visit www.kateandbean.com


Това бяха всичките ми нови нещица, а сега ще ви помоля да пуснете по една молитва насам да ми приключат най-накрая изпитите, че не се издържа вече. Мерси предварително! :D

xo,
Kalina

2 comments:

  1. Трябва да намеря червилата на Голдън роуз, харесвам точно такива.
    Успех с изпитите и на мен ми предстоят.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Късмет и на теб значи!

      Delete