29 April 2016

Априлски любимци 2016


Нямах любимци за март, защото, еми, нямах любимци за март. Не си бях купувала нищо ново, не бях преоткрила продукт или каквото и да е и нищо не ме впечатли. Ноооо за сметка на това точно обратното се случи през април, така че да минаваме направо към нещата, за които ще говоря (нещата, защото винаги включвам повече от козметика).



Dolce K by Kylie Cosmetics
Пълно ревю. Наистина си заслужава шума, въпреки всички недостатъци на обслужването.



Rimmel Glam Eyes 
Препоръча ми я консултантката в Lilly и заради супер достъпната цена реших да я пробвам. Въпреки че не съм фен на течните очни линии, ми хареса. Лесна е за използване и дава достатъчна прецизност.



Rimmel Match Perfection
Исках да си взема фон дьо тен в цвят, който е подходящ за лятото и когато използвам изкуствен тен. Насочих се към dm, заради намалението и реших да пробвам този в цвят 300 Sand, защото наистина съвпада перфектно. Много добра покривност, която се наслоява и не се усеща тежко върху лицето. 



Alteya Organics Rose Water
Много обичам да си я пръскам след тренировка - действа супер освежаващо, или просто през деня. Наскоро открих, че може да се използва и върху грим като setting spray. Поръчах си розова вода и на Mario Badescu, да видим как ще се разбера с нея.


Essie Parka Perfect
Перфектното синьо сиво. Напоследък изобщо не нося ярки цветове лак, а тези на Essie са ми вечните любимци така или иначе - никога не са ме предавали в отношение на бързо изсъхване, пигментация и дълготрайност.



Beach Holiday Yankee Candle
Най-любимите ми свещи! А аз много обичам свещи. Тъй като минах от зимни и коледни аромати на по-свежи и летни, този е един от любимите. Също така, свещничето е супер сладко.


H&M Mirrored Aviators
Наскоро открих, че имам цели 5 чифта авиаторски очила, но пък тези са ми любимите. Стоят супер добре на всеки според мен и това, че стъклата са огледални ги прави още по-яки.


Цък и цък. Препоръчвам.


И така де, това са ми общо взето любимите нещица през месеца, ако се сетя за още нещо, ще споделя на страницата си във Facebook. Вас какво ви зарадва през месец април?

xo,
Kalina

No comments:

Post a Comment