31 January 2016

2015 Body Care Favourites


On the last day of January I decided to write the last yearly favourites post. It's time for body care now and let me say that I've tried so much stuff in the past half a year or so. I got sent a lot of products, I bought a lot myself, but these are the ones that really stuck out.
~
В последния ден от януари реших да напиша последния пост с годишни любимци. Сега е ред на грижата за кожата. Трябва да спомена, че през изминалите 6 месеца изпробвах страшно много неща. Някои ми бяха пратени, други купих сама, но тези изпъкнаха най-много.


Let's start with the body scrub by Joanna, which is a Polish brand. It's the only PR product I'll be talking about, too. I find body scrubs really tricky. They're either too harsh or too greasy. This one is the perfect balance and that's why I liked it.
~
Започвам със скраба за тяло на Joanna, която е полска марка. Това е единственият PR продукт, за който ще говоря. Намирам скрабовете за тяло за доста трудни. Или са твърде груби, или твърде мазни. Този е перфектният баланс и затова ми хареса.


I'm currently using 5 shower gels. Needless to say, this is the best one out of all of them, not just because it's Victoria's Secret. The scent is amazing and it stays on your skin like a perfume when you leave the shower.
~
В момента използвам 5 душ гела. Не е нужно да споменавам, че този е най-добрият, но не само защото е от Victoria's Secret. Ароматът е прекрасен и стои на кожата като парфюм след като изляза от душа.


I don't typically use lots of lotion, which is really bad, I know. I usually just fake tan and convince myself that it's enough to moisturize my body, which by the way, is totally untrue. But sometimes I do use a body lotion and this the one I usually reach for when that happens. If you're a fan of coconut I would strongly recommend it and it's by Victoria's Secret again.
~
Обикновено не използвам много лосион, което знам, че е много лошо. Най-често просто слагам изкуствен тен и се залъгвам, че това е достатъчно да хидратира кожата ми, което, между другото, хич не е вярно. Но понякога, когато използвам лосион, избирам този. Ако сте фенове на кокоса, силно го препоръчвам, а и отново е от Victoria's Secret.


And speaking of fake tan, this is the one I've been loving. It's for face and body and the shade is medium/dark, which recently I've found is not dark enough for me. But if you want a subtle, natural looking tan, this is the one I would go for. It applies easily and fades evenly. See my full review here!

And these are all my favourites for the past year! I would love it if you tell me what you've been loving.
~
И като говорим за изкуствен тен, това е този, който използвам. За лице и тяло е и цветът е medium/dark, което наскоро осъзнах, че не е достатъчно тъмно за мен. Но ако искате естествено изглеждащ тен, бих препоръчала този. Нанася се лесно и избледнява равномерно. Вижте пълното ми ревю тук!

Това са любимите ми продукти за изминалата година! Бих се радвала да разбера и вашите.


xo,
Kalina

No comments:

Post a Comment