17 February 2018

10 НЕЩА КОИТО НЕ ЗНАЕТЕ ЗА МЕН


Наскоро беше популярно в Instagram да се споделят по 5 факта на история и аз естествено се включих. Това от своя страна ме вдъхнови да напиша и този пост с 10 неща, които може би не знаете за мен.


1. Тренирах спортни танци в продължение на 5 години, но никога не беше професионално. Много ми харесваше и все още помня някои от стъпките.

2. Като става дума за танци, не мога да се отпусна достатъчно, когато изляза с приятелки вечер, за да танцувам (може би не пия и достатъчно алкохол 😅). Вкъщи пред огледалото обаче танцувам постоянно.

3. Много обичам крем супи. Ям поне една на семица и никога не ми омръзват. Любимата ми е от тиква!

4. Не обичам празниците. Нито един от тях - Коледа, Нова година, Великден, рождени дни... Не вярвам в идеята, че определени дати са специални и цялото напрежение всичко да е перфектно и да си прекараш добре винаги убива настроението ми. 

5. Единственото изключение на горното е Хелоуийн. Обичам костюмите, грима и сладките 🙈


6. Напоследък гледам много сериали и се запалих по няколко жанра: историческа драма, криминален и адвокатски (има ли такова 😄)

7. Но най-голямата ми слабост са риалитита. Трудно се намира някое, на което да не съм гледала поне 2-3 епизода. В момента гледам новите сезони на America's Next Top Model, RuPaul's Drag Race, Project Runway All Stars, Keeping Up With The Kardashians и много други.

8. Не знам с какво искам да се занимавам занапред (и след като завърша), но това не ме притеснява ни най-малко, защото знам, че нещата ще се наредят.

9. Взех си Ария, когато бях екстремно депресирана след раздяла и много се радвам, че се случи така (и раздялата, и Ария).

10. Нощна птица съм и ми е много трудно да заспя преди 12-1 през нощта, колкото и рано да ставам. Има теория, според която това е така, защото съм родена през нощта.

Това са моите факти. Бих се радвала да разбера дали си приличаме по нещо, така че драснете някой коментар, ако искате!

Сега ви оставям с новото ми видео, в което имам още 10 факта 😊



xo,
Kalina

1 comment:

  1. И аз много обичам исторически сериали �� сподели кои са ти любими, че скоро ще се окажа с твърде много свободно време и без нито един сериал за гледане.

    ReplyDelete