24 July 2015

Почистваща пяна за лице Aphlame от Natural Cosmetic




Ама изобщо (изобщо изобщо изобщо) не ми е до блога в последно време. Нямам никаква мотивация, нямам идеи, нямам време и съм изморена. Получих тази почистваща пяна за лице от Natural Cosmetic преди около 2-3 седмици и от тогава насам я тествам, за да събера впечатления.

Първото нещо, което ми направи впечатление е опаковката - в красива кутия, завързана с панделка - красота. Удобна е за използване, заради помпичката, от която излиза продуктът и лесно се регулира какво количество получавате.

Като за начало, искам да спомена това, което не ми хареса, а то е само едно - ароматът. Мирише доста силно и изкуствено (като някакъв препарат/сапун), въпреки хубавия състав.

Като изключим това, мнението ми е положително. Пяната е предназначена за чувствителна кожа, каквато е моята. Веднага след използването й усещам лицето си освежено и тонизирано. По-дълготраен ефект също има - кожата ми изобщо не е мазна вече, не лъщи, което ми допада много, особено лятото.

Консистенцията на продукта също ме впечатли - буквално пяна, която се втърква леко в кожата и след това се изплаква. Лесна е за отмиване.

Съставките са почти изцяло (95% натурални). Честно казано, никога не съм обръщала особено внимание на съставките на даден продукт, но е естествено да предпочетеш нещо естествено пред химикали.

Като цяло бях приятно изненадана от тази пяна за лице и с удоволствие ще продължа да я използвам. Много се радвам, че на пазара напоследък навлизат все повече български марки, които произвеждат страхотни продукти.

П.П. Очаквайте душ гел на Natural Cosmetic в Goodbox за месец юли!

4 comments:

  1. Божееее колко сладурски изглеждааа <3 Обожавам такива опаковки... много са винтидж и момичешки :) Освен това звучи супер - готино ревю :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря! Много е сладък продукта наистина :k

      Delete
  2. От екипа на Natural Cosmetic Ви благодарим сърдечно !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз благодаря за страхотния продукт!

      Delete